מיתוג עיסקי

אחד הכלים החשובים ביותר המשמשים להגדלת רווחי העסק וכדי לנוע מהכנסות עונתיות להכנסה קבועה ויציבה, הוא מיתוג עסקי. כל מיתוג עסקי יעיל, מתחיל באפיון לקוח קפדני – הכרת צרכיו ואופן פעולתו ולימוד הרגלי הצריכה שלו ואופי הספקים הנוספים אליהם הוא פונה לשירותים משלימים לשירות או המוצר שלנו. משרד רו”ח פיני גואטה יסייע לך לבצע מיתוג עסקי נכון לשיפור הכנסות עונתיות בעזרת אפיון לקוח וקהל יעד נכון. הידע המקצועי והניסיון רב השנים שלנו יועמדו לרשותך ויקנו לך כלים רבים לבצע משימה זאת על הצד הטוב ביותר.

מדוע יש לבצע אפיון לקוח?

אחד העקרונות השיווקיים החשובים ביותר הוא KYC (Know Your Customer – דע את הלקוח). באמצעות למידת הלקוח נוכל למקד את מאמצינו השיווקיים באופן יעיל יותר. הכרת התנהלותו והעדפותיו תשמש עבורנו כמצפן לרקימת שיתופי פעולה עסקיים שתאפשר לנו למשוך קהלים נוספים על ידי הפניות הדדיות איכותיות מספקים אחרים ואליהם באופן שיועיל לכולם. למשל, בעל עסק לסדנאות בישול ישכיל לשתף פעולה עם חברות תיירות ובעלי צימרים. כך ייחשף העסק שלך לקהלים רבים ומיקוד זה יאפשר לך לספק ללקוח שלך את השירות המדויק והאיכותי ביותר שהוא זקוק לו.

אילו מאפיינים ניקח בחשבון באפיון הלקוח?

ישנם נתונים רבים אשר יש לקחת בחשבון על מנת לדייק את המסר השיווקי ואת אופי השירות לקהל לקוחותיך.

נתונים אישיים

נתונים אישיים

מגדר, רמת השכלה, רקע סוציו אקונומי, טווח הגילאים, המצב המשפחתי ותחום התעסוקה מספקים לנו שפע מידע רב ערך על הדברים שהלקוח שלנו מחפש, המדיות בהם הוא צורך תוכן והתכנים שידברו אליו ברמה הרגשית, המנטאלית והחומרית.

מאפייני התנהגות

מאפייני התנהגות

  • הכרת תחומי ההתעניינות, אזורי הבילוי והתחביבים של הלקוח יסייעו לכוון אליו את המסר השיווקי בצורה אופטימלית.
  • אופי הספקים מהם רוכש הלקוח שירותים משלימים יכול לסייע, כאמור, ביצירת שיתופי פעולה.

מאפיינים רגשיים

מאפיינים רגשיים

  • מה מניע את הלקוח שלך לפעולת רכישה ומה יחזיר אותו אליך בשנית?
  • מהו הערך המוסף שהלקוח מחפש?
  • אילו קידומים ימשכו אותו? מבצעים? מתנות? חבר-מביא-חבר?

למיתוג עסקי איכותי נשמח לסייע לך

לפרטים נוספים על עריכת אפיון לקוח וכלים רבים נוספים שיסייעו לך להגדיל את הכנסותיך, נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ונחזור אליך בהקדם
גלילה למעלה