5 הטיפים שיגדילו את מכירות הקוסמטיקאיות

הגדלת מכירות קוסמטיקאיות

כל בעל עסק רוצה להגדיל את את מכירות העסק שלו.
לרוב, כבעלי עסקים אנו חושבים זאת עבודה שדורשת מאיתנו משאת נפש, עבודה רבה ועלויות כספיות גבוהות.

במאמר זה אתן לכן חמישה דברים שתוכלו לעשות תוך כדי העבודה כך שתתחילו להרגיש את הגידול במכירות ואפילו באופן מיידי.

  • מיהו הלקוח שלנו ואיזה חוויה (ערך מוסף) אנו מעניקים – יצירת בידול:
    אחת הטעויות של רוב בעלי העסקים היא שהם חושבים שהם מוכרים לכל הלקוחות אך זאת טעות ואסביר. אנו נותנים שירות לכל הלקוחות אבל החלק הארי של הלקוחות שלנו הוא יותר מצומצם וזה ממספר סיבות:

    1. כאשר אנו יודעים מיהם הלקוחות שלנו, נוכל לדעת איזה "פינוק או שירות נוסף" הם ישמחו לקבל (שירות שהוא בעלות קטנה לנו ומבחינת הלקוח הוא יעריך את זה מאוד), לדוגמה תוך כדי לק הג'ל הלקוחה תשים את הרגליים בתוך מסאז'.
    2. הקטנת עלויות הפרסום- כאשר אנו ממוקדים על הלקוחות שלנו עלויות הפרסום בין אם בפרסום ממומן יהיו קטנות יותר ולרוב גם אפקטיביות יותר עם שיעורי מכירה טובים יותר, כי ניגע בכאב ובצורך הלקוח.
      כך נקטין עלויות ונגדיל את מכירות העסק.
  • שיווק העסק Online \ offline:
    רוב הלקוחות אכן מסתובבים במדיה החברתית, אבל אל לנו לשכוח שאנו צריכים גם לקדם את העסק שלנו ברמה הפיזית.
    כמו כן, מחקרים מראים שבענף היופי יותר מ 80% מהלקוחות החדשים מגיעים בהמלצות של חברים. לכן עלינו כבעלי עסקים לבנות מערך של המלצות אשר יופיעו גם ברשת וגם להתחיל ליצור מערך המלצות פיזי של אנשים שימליצו עלינו (משפחה, חברים ואפילו רשת נטוורקינג).
  • אתר \ עמוד בפורטל \ my google business
    כאשר לקוח פוטנציאלי מעוניין בשירות שלנו. 90% מהפעמים הוא יחפש אותנו במנוע בגוגל.
    קיימות בפנינו מספר אפשרויות:

    1. קידום ממומן בגוגל -נופיע בעמוד הראשון.
      היתרון הוא נהיה בעמוד הראשון באופן מיידי.
      החיסרון הוא שכאשר לא נשלם לגוגל לא נופיע. לאחר מחקר של ענף היופי שערכתי ניתן לראות שהאפשרות השנייה היא עדיפה יותר בענף שלכן וזאת מכיוון שהלקוחות שלכם פועלים לפי המלצה.
    2. קידום אורגני של העסק באופן לחלק העליון בעמוד הראשון של גוגל, ככה תוכלו לבנות מספר רק של לקוחות פוטנציאליים. הטיפ שאני רוצה להעניק לכם הוא שאתם צריכים להופיע בעמוד הראשון באיזור שבו אתם נותנים שירות ( כי לרוב הלקוחות שלכן באים מאותו איזור).
      את הקידום האורגני ניתן לעשות בעזרת מאמרים ו SEO, וגם ע"י המדיה החברתית שבה הלקוחות יקדמו את האתר שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר.
    3. בניית עמוד My Google Business וקידומו.
      גוגל פיתחו מדיה לעסקים בחינם אשר אם אתם בונים אותה נכון (פשוט) ודואגים להעלות בה פוסטים כל מי שיחפש את העסק שלכם ויהיה בסביבה שלכם יראה את העסק שלכם.
    4. ערוץ יוטיוב- כאן המטרה היא להראות את המומחיות והידע שלכם התחום דבר אשר נותן מענה לחשש של הלקוח פוטנציאלי האם תוכלו להעניק לו את השירות האופטימלי, כמו כן זה יעזור במיתוג שלכם, זה דורש זמן אך לטווח הארוך זה ימתג את העסק שלכם.
  • מובייל – מעל 80% מהחיפושים אחרי העסקים בעולם בכלל ובישראל בפרט מבוצעים דרך המובייל, לכן עלינו כבעלי עסקים לבחון שאכן אנו נראים טוב במובייל והלקוח יבין מהם השירותים שאנו נותנים ויידע איך ליצור איתנו קשר לקביעת תור.
  • זימון תורים – לאנשים אין זמן ואין כוח להתקשר בשביל לקבוע תור לקליניקה שלכן, מחקרים מראים ששיעור סגירת העסקאות כאשר עובדים עם מערכת זימון תורים און ליין גדלה ביותר מ 40% והביטולים קטנים ביותר מ 70%.
    לכן, ממליץ לכם לבדוק האם ניתן דרך התוכנה שמנהלת לכם את העסק להוסיף מערכת לקביעת תורים ע"י הלקוח מבלי שתעשו דבר.
    תחסכו זמן ותגדילו מכירות.
    יתרון נוסף וחשוב הוא שבימים שבהם יש לכם חורים תוכלו לשלוח SMS לכל הלקוחות שלכם ולתת להם הטבה עבור מוצר משלים לדוגמה ככה שתוכלו למלא את שעות העבודה – זה פועל פלאים ועדיף מפרסום בפייסבוק.לקביעת שיחת ייעוץ בחינם לצורך הגדלת המכירות קבעי עכשיו.

אין מאמר זה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי

מוזמנים לשתף...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גלילה לראש העמוד