אסטרטגיית 4 הפעולות שיגדילו לכם את המכירות

פיני גואטה - רקעים (36)

אני לא מכיר אדם אשר לא רוצה להתפתח ולהתקדם בחיים בכלל ובעסק שלו בפרט.האם קרה לכם שהשאיפות והחלומות העסקיים שלכם קטנו בגלל הקשיים של הדרך, ופתאום לפתח את העסק נראה לכם פרוייקט גדול הדורש תעצומות נפש וכסף רב.

         אז זהו שלא, ניתן להגדיל את המכירות דיי במהירות וללא עלות כספית גבוהה.

המאמר הבא מתייחס ספציפית לענף היופי כמו:  קוסמטיקאיות, בעלות מכון יופי, ספרים ומעצבי שיער אולם מאמר זה יכול לחולל פלאים בכל עסק המעניק שירות (90% מהעסקים כיום).

ארבעת הפעולות הפשוטות להגדלת מחזור המכירות באופן מיידי.

    1. הגדלת מספר הלקוחות שלך.
      ראשית אני ממליץ שתהיה לכם אסטרטגיה שיווקית ובה תוכלו להציב יעדים של השגת לקוחות חדשים, ותכינו תוכנית עבודה מפורטת איך מגיעים לאותם יעדים.

      כאן אני ממליץ גם לעבוד במדיה החברתית אבל לא לשכוח שרוב הלקוחות בענף מגיעים מהמלצות וזה מגיע מעבודת שטח, לדוגמה קבוצות נטוורקינג.
    2. הגדלת ההכנסה פר לקוח במתן שירות בודד.
      הגדלת ההכנסה פר לקוח הוא אחד הדברים החשובים ולעתים רבות גם הזולות ביותר לעסק ואשר יקפיצו את רווחיו. לדוגמה:

      1. תעניקו מבצעים עבור רכישת מוצר משלים לטיפול.
      2. תמהיל סוגי מחירים לפי סוג הלקוח כך שקבוצת לקוחות יהיה מחיר שונה (ע"פ מגדר, גיל וכו').
      3. תמהיל זמן שירותים מושתת פר ערך שהלקוח מצפה ורוצה לקבל (נחלק את השירותים לזמנים שונים ונגבה שונה עבור כל שירות).
        המטרה היא לאפיין ולהכיר את הלקוח כך שנוכל להעניק לו חוויה ובעבורה נוכל לגבות מחיר גבוה יותר.
    3. הגדלת מספר הפעמים שהלקוח מגיע בתקופה.
      כאן יש לחשוב באופן יצירתי איך אנו גורמים ללקוח להגיע אך העסק לעתים תכופות יותר.
      לדוגמה אם לקוח מגיע בממוצע פעם בחודש עבור שירות X עליכם לבחון האם ניתן לשלב הטבה עבור רכישת שירות Y ככה שהלקוח יגיע פעמיים בחודש.
      דוגמה טובה שאני אוהב להשתמש בה היא בעזרת קופון מימוש לאחר הטיפול לשלוח לו SMS עם הטבה לרכישת שירות או טיפול נוסף במהלך התקופה הקרובה, כך בעצם אנו מצליחים להגדיל את מספר הפעמים שהלקוח מגיע לקליניקה.
    4. הקטנת הוצאות העסק וחוסר ההתחייבות.
      לכל עסק יש הוצאות והטעות הגדולה של רובנו שאחת לתקופה אנחנו לא בוחנים את עלויות השירותים של העסק ביחס למחיר שאנו משלמים או למחיר של מתחרים של אותו ספק.
      תבחנו אם תוכלו לקבל את אותו שירות במחירים זולים יותר. לרוב הפרשים לרוב בהוצאות הקטנות.
      לכן ממליץ לכם לפרוט את כל הוצאות העסק ולבחון ספקים אחרים ולפני שמחליפים תמיד צריך לראות אולי ישבו לכם את המחיר. אבל גם אם לא, עדיין חסכתם כסף.
      טיפ: תבדקו את עמלות הבנקים שאתם משלמים והאם משתלם לכם לעבור למסלול עמלות בנק ובכך לחסוך כסף.
      כמו כן, כיום כמעט אין אף אחד שמתחייב, כנ"ל לגבי עסקים, אנו לא מתחייבים על שירות לטווח ארוך שכן השוק רווי במתחרים ולעתים נוכל למצוא דיל טוב יותר.

במאמר הבא אני יראה לכם איך המחשב יכול להעניק לכם את כל פתרונות ניהול העסק שאתם צריכים, להביא לקוחות חדשים לעסק ועוד פיצ'רים מגניבים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות.

אם אתם מעוניינים כבר עכשיו שנעזור לכם להגדיל את הכנסות העסק שלכם ב 20%.
קבעו שיחת ייעוץ חינם עכשיו.

הכותב הנו פינחס גואטה,רואה חשבון ומייעץ לעסקים בהגדלת המכירות באופן דיגיטלי ואוטומטי.

המאמר נכתב בלשון זכר אך פונה לשני המינים.

אין מאמר זה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי

מוזמנים לשתף...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גלילה לראש העמוד