אוטומציה שיווקית ועסקית להגדלת הרווחיות והחיסכון בזמן

ייעוץ עסקי

 

  1. מערכת ניהול תורים על ידי הלקוח

אחת הדברים ההכרחיים לעסק קביעה, ניהול תורים הכוללת תזכורות ואישורי הגעה ללקוחות, למרות שאין תחליף ליחסים האנושיים.

אחת המערכות החשובות לעסק לעניות דעתי היא מערכת לניהול תורים שכן הלקוחות יכולים לקבוע תור ולעדכן אותו דרך אתר האינטרנט או אפליקציה דבר שיחסוך לכם הרבה זמן,
העסק שלעם פתוח 24/7 365 ימים בשנה לקביעת תור
המערכת כוללת תזכורות ללקוחות של קביעת התור ותזכורת הגעה ביום התור ,ע"י SMS או מייל.
מחקרים בארה"ב מציינים שזה מקטין ב90% את שיעור הביטולים של הלקוחות.
המערכת מגדילה את שיעורי הסגירה של וקביעת התורים בכ-40%.

  1. מערכת סליקת אשראי והוצאת חשבוניות באופן אוטומטי

כיום מרבית מהעסקים הקטנים עדין לא עובדים עם מערכות סליקה, ייתכן כי הם חוששים מהעלויות שלהן וחבל יש מחירים הוגנים בשוק. נציין שכ 70% מאוכלוסיית הבוגרים מעדיפה לשלם באשראי מאשר במזומן, ולעיתים אי תשלום באשראי הינו גורם לאי ביצוע רכישות. בשוק ניתן למצוא חברות סליקה כמו UPAY, קארדקום, ישראכרד ועוד המאפשרים לבעל העסק לסלוק אשראי ישירות מהמחשב ולהנפיק ללקוח חשבונית מס קבלה שתשלח אליו באופן אוטומטי.
ניתן להגדיר את המערכת כך שישר אחרי קביעת התור, הלקוח יועבר למילוי שדות כרטיס האשראי, כך אנו מייצרים זמן לכסף נוסף.

  1. אוטומציה ככלי לשימור ושיפור הקשר עם לקוחות

ישנן מערכות שונות שיכולות לסייע לנו לחדש או לשמר לקוח קיים, כלומר לקוח שהזמין או עשה שימוש בשירות/מוצר שלנו. הכלים הללו יכולים להיות חיבור למערכת הודעות SMS, שליחת ניוזלטרים, בניית מועדון לקוחות ועוד. בדרך זו אנו נמצאים בתודעה של הלקוח וחושפים אותו למבצעים ואפילו מוצרים ושירותים חדשים, וכך מגדילים את המכירות בעלות פרסום אפסית.
כמו כן, תחשבו שיש לכם את פרטי הקשר של הלקוח, אז אם יש לכם חלון או ביטול תמיד ניתן לשלוח הודעה עם מבצע ללקוחות, כי עדיף להרוויח 20% פחות מאשר בכלל לא.

  1. די לאקסל! נהלו משימות ולקוחות במערכת CRM

מערכות CRM משמשות לניהול לקוחות, לניהול לידים, לשימור לקוחות, לניהול משימות, להנפקת חשבוניות והרשימה עוד ארוכה. כיום הן נחשבות ללב ליבה של כל ארגון או עסק, ולו הקטן ביותר. מלבד זאת, מערכות CRM מאפשרות לפתח את הארגון על ידי שילוב פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים, ולשמר לקוחות קיימים. בקיצור, עשו לעצמכם טובה ורכשו מערכת שכזאת לעסק.
הטיפ שלי הוא שתגדירו לכם מה אתם מצפים מהמערכת ואז תחפשו מערכת שתאמת לדרישות שלכם.

  1. שיווק אורגני במדיה הדיגיטלית באמצעות אוטומציה

רובם מכירים שאנו יכולים להכין פוסטים בפייסבוק ולתכנן מתי יעלו לרשת.
אנו מבזבזים זמן רב על ניהול והעלאת פוסטים ברשתות החברתיות, לעיתים אוטומציה שבה אנו מתכננים מתי לפרסם את הפוסטים במספר רשתות מדיה (פייסבוק, לינקדין, אינסטגרם, יוטיוב) מקצרת לנו זמן. פשוט תתכננו בלו"ז העבודה השבוע מתי אתם עובדים ומתכננים את הפוסטים השיווקים שלנו לתקופה הקרובה.
קיימות בשוק מספר תוכנות וזולות אשר מאפשרות לכם בעלי העסקים להעלות את הפוסטים , לחסוך בכסף ולהגדיל את החשיפה שלכם במדיה החברתית.

  1. מערכות לסקר שביעות רצון ממוקדת מכירות

שביעות רצון הלקוח תמיד חשובה לבעל עסק ומאפשרת לו להיות עם אצבע על הדופק, לשפר, לייעל ולבצע תהליכים. תוכלו לשלב מערכות אוטומטיות וידידותיות הנשלחות ללקוח בהודעת SMS ידידותית או במייל. כאשר הלקוח מקבל את ההודעה, הוא יוכל להגיב בצורה אינטימית מה ברצונו לשפר ומה הייתה חוויית השירות שקיבל.

תקשרות אוטומטית עם הלקוחות שלנו. Pg-consulting

 

לסיכום, תהליכי אוטומציה נועדו לעשות לבעלי עסקים את החיים קלים יותר, ולכן זה הזמן להכניס בהדרגה תהליכי עבודה שונים מבלי לחשוש משינויים. התהליכים שצוינו כאן הם כמובן רק על קצה המזלג, אך דעו כי יועץ עסקי המאפיין את תהליכי העסק תוך הסתכלות על הלקוח יוכל בהצלחה רבה יותר לייצר עבורכם תכנית עסקית המושתת על תהליכי אוטומציה חדשים המאפשרים לייעל תהליכים.

 

כאשר בעל עסק מבין את צוואר הבקבוק של העסק ויעביר אותו לכלי שיעבוד בשבילו אוטומטי, לא יתלונן, רווחיו יגדלו והוא יוכל להתעסק בעיקר במכירות.

קביעה און ליין לשיחת ייעוץ 15 דקות בחינם התקשרו עכשיו >

 

אין מאמר זה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי

מוזמנים לשתף...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גלילה לראש העמוד